29. september 2020

Jeffrey Adams, ph.d.-studerende

Jeffrey Adams blev ansat på instituttet som ph.d.-studerende den 1. september 2020 og er tilknyttet Copenhagen Causality Lab i sektionen Statistik og Sandsynlighedsregning.

Jeffrey AdamsJeffs ph.d.-vejleder er professor Niels Richard Hansen; hans nuværende forskningsinteresser inkluderer kausal opdagelse, repræsentationsindlæring og dynamiske systemer såvel som machine learning mere bredt.

Jeff har en bachelorgrad i fysik og filosofi fra University of Notre Dame, USA, og en kandidatgrad i Logic, Computation and Methodology fra Carnegie Mellon University, USA. I 2018 forsvarede han sit speciale, "Causal Discovery and Hidden Feature Learning from Heterogeneous Data", under vejledning af professor Kun Zhang.

“Alongside my studies, I have acquired industry experience training and deploying machine learning models for multi-touch attribution scoring and next-best-action recommendation”, fortæller Jeff.

Jeff arbejder på kontoret 04.3.28.