Temaopgaver i matematik

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

Standard

Temaopgaver i matematik. / Grønbæk, Niels; Winsløw, Carl.

Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer. red. / Frederik V. Christiansen; Sebastian Horst; Christine Holm; Kjeld B. Laursen. Bind 21 København, 2011. s. 35-47.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

Harvard

Grønbæk, N & Winsløw, C 2011, Temaopgaver i matematik. i FV Christiansen, S Horst, C Holm & KB Laursen (red), Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer. bind 21, København, s. 35-47.

APA

Grønbæk, N., & Winsløw, C. (2011). Temaopgaver i matematik. I F. V. Christiansen, S. Horst, C. Holm, & K. B. Laursen (red.), Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer (Bind 21, s. 35-47).

Vancouver

Grønbæk N, Winsløw C. Temaopgaver i matematik. I Christiansen FV, Horst S, Holm C, Laursen KB, red., Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer. Bind 21. København. 2011. s. 35-47

Author

Grønbæk, Niels ; Winsløw, Carl. / Temaopgaver i matematik. Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer. red. / Frederik V. Christiansen ; Sebastian Horst ; Christine Holm ; Kjeld B. Laursen. Bind 21 København, 2011. s. 35-47

Bibtex

@inproceedings{bbe56734297944dda3dbc239f0cbcb27,
title = "Temaopgaver i matematik",
abstract = "Temaopgaver er et undervisningsformat der muligg{\o}r at organisere et givet kursus, traditionelt fastlagt mht. til indhold og undervisningsformer, p{\aa} en m{\aa}de der fremmer de studerendes selvst{\ae}ndige arbejde og som underst{\o}tter en begyndende professionalisering (forst{\aa}et ift. forskningsmatematik som profession). Formatet st{\o}tter videnstilegnelse p{\aa} en m{\aa}de som modalt er forskning og foruds{\ae}tter p{\aa} universitetsniveau at underviseren har en universit{\ae}r forskningsbaggrund.",
author = "Niels Gr{\o}nb{\ae}k and Carl Winsl{\o}w",
year = "2011",
month = may,
language = "Dansk",
isbn = "ISSN 1602-2149",
volume = "21",
pages = "35--47",
editor = "Christiansen, {Frederik V.} and Horst, {Sebastian } and Christine Holm and Laursen, {Kjeld B. }",
booktitle = "Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Temaopgaver i matematik

AU - Grønbæk, Niels

AU - Winsløw, Carl

PY - 2011/5

Y1 - 2011/5

N2 - Temaopgaver er et undervisningsformat der muliggør at organisere et givet kursus, traditionelt fastlagt mht. til indhold og undervisningsformer, på en måde der fremmer de studerendes selvstændige arbejde og som understøtter en begyndende professionalisering (forstået ift. forskningsmatematik som profession). Formatet støtter videnstilegnelse på en måde som modalt er forskning og forudsætter på universitetsniveau at underviseren har en universitær forskningsbaggrund.

AB - Temaopgaver er et undervisningsformat der muliggør at organisere et givet kursus, traditionelt fastlagt mht. til indhold og undervisningsformer, på en måde der fremmer de studerendes selvstændige arbejde og som understøtter en begyndende professionalisering (forstået ift. forskningsmatematik som profession). Formatet støtter videnstilegnelse på en måde som modalt er forskning og forudsætter på universitetsniveau at underviseren har en universitær forskningsbaggrund.

M3 - Konferencebidrag i proceedings

SN - ISSN 1602-2149

VL - 21

SP - 35

EP - 47

BT - Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer

A2 - Christiansen, Frederik V.

A2 - Horst, Sebastian

A2 - Holm, Christine

A2 - Laursen, Kjeld B.

CY - København

ER -

ID: 33500318