Samspil mellem udvikling af praksis og matematikdidaktisk forskning – støtte til tilegnelse af integralbegrebet gennem modellering

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Standard

Samspil mellem udvikling af praksis og matematikdidaktisk forskning – støtte til tilegnelse af integralbegrebet gennem modellering. / Kjeldsen, Tinne Hoff; Blomhøj, Morten.

Viden om lærere - lærerviden. ed. / Mette Andresen. København : Navimat, 2011. p. 112-146.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Harvard

Kjeldsen, TH & Blomhøj, M 2011, Samspil mellem udvikling af praksis og matematikdidaktisk forskning – støtte til tilegnelse af integralbegrebet gennem modellering. in M Andresen (ed.), Viden om lærere - lærerviden. Navimat, København, pp. 112-146.

APA

Kjeldsen, T. H., & Blomhøj, M. (2011). Samspil mellem udvikling af praksis og matematikdidaktisk forskning – støtte til tilegnelse af integralbegrebet gennem modellering. In M. Andresen (Ed.), Viden om lærere - lærerviden (pp. 112-146). Navimat.

Vancouver

Kjeldsen TH, Blomhøj M. Samspil mellem udvikling af praksis og matematikdidaktisk forskning – støtte til tilegnelse af integralbegrebet gennem modellering. In Andresen M, editor, Viden om lærere - lærerviden. København: Navimat. 2011. p. 112-146

Author

Kjeldsen, Tinne Hoff ; Blomhøj, Morten. / Samspil mellem udvikling af praksis og matematikdidaktisk forskning – støtte til tilegnelse af integralbegrebet gennem modellering. Viden om lærere - lærerviden. editor / Mette Andresen. København : Navimat, 2011. pp. 112-146

Bibtex

@inbook{cfb44b405f8545eaa2242c4231a8754c,
title = "Samspil mellem udvikling af praksis og matematikdidaktisk forskning – st{\o}tte til tilegnelse af integralbegrebet gennem modellering",
author = "Kjeldsen, {Tinne Hoff} and Morten Blomh{\o}j",
year = "2011",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-92397-06-5",
pages = "112--146",
editor = "Mette Andresen",
booktitle = "Viden om l{\ae}rere - l{\ae}rerviden",
publisher = "Navimat",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Samspil mellem udvikling af praksis og matematikdidaktisk forskning – støtte til tilegnelse af integralbegrebet gennem modellering

AU - Kjeldsen, Tinne Hoff

AU - Blomhøj, Morten

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-92397-06-5

SP - 112

EP - 146

BT - Viden om lærere - lærerviden

A2 - Andresen, Mette

PB - Navimat

CY - København

ER -

ID: 141942291