Brug af didaktisk teori i læreres udvikling af modelleringsprojekter i matematik
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Brug af didaktisk teori i læreres udvikling af modelleringsprojekter i matematik. / Blomhøj, Morten; Kjeldsen, Tinne Hoff.
In: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, Vol. 2014, No. 2, 2014.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Blomhøj, M & Kjeldsen, TH 2014, 'Brug af didaktisk teori i læreres udvikling af modelleringsprojekter i matematik', MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, vol. 2014, no. 2.
APA
Blomhøj, M., & Kjeldsen, T. H. (2014). Brug af didaktisk teori i læreres udvikling af modelleringsprojekter i matematik. MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, 2014(2).
Vancouver
Blomhøj M, Kjeldsen TH. Brug af didaktisk teori i læreres udvikling af modelleringsprojekter i matematik. MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2014;2014(2).
Author
Bibtex
@article{aa4813e5f59848fdbc83bab7cde88e68,
title = "Brug af didaktisk teori i l{\ae}reres udvikling af modelleringsprojekter i matematik",
author = "Morten Blomh{\o}j and Kjeldsen, {Tinne Hoff}",
year = "2014",
language = "Dansk",
volume = "2014",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "2",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Brug af didaktisk teori i læreres udvikling af modelleringsprojekter i matematik
AU - Blomhøj, Morten
AU - Kjeldsen, Tinne Hoff
PY - 2014
Y1 - 2014
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 2014
JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
SN - 1604-8628
IS - 2
ER -
ID: 141942699