Tinne Hoff Kjeldsen

Tinne Hoff Kjeldsen

Viceinstitutleder, professor

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2019
  2. Udgivet

    A Multiple Perspective Approach to History of Mathematics: Mathematical Programming and Rashevsky's Early Development of Mathematical Biology in the Twentieth Century. / Kjeldsen, Tinne Hoff.

    Interfaces between Mathematical Practices and Mathematical Education. red. / Gert Schubring. Springer, 2019. s. 143.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Under udarbejdelse

    Socratic Questioning as a Tool for Overcoming Hurdles for the Learning of Mathematics. / Kjeldsen, Tinne Hoff; Jensen, Rie Camilla.

    2019.

    Publikation: Working paperForskning

  4. 2018
  5. Udgivet

    Interdisciplinary Problem Oriented Project Work - a Learning Environment for Mathematical Modelling. / Blomhøj, Morten; Kjeldsen, Tinne Hoff.

    Evaluierte Lernumgebungen zum Modellieren : a Learning Environment for Mathematical Modelling. red. / Werner Blum; Stanislaw Schukajlow. Wiesbaden : Springer, 2018. s. 11-29.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Mathematics, Education and History: Towards a Harmonious Partnership. / Clark, Kathleen M. (Redaktør); Kjeldsen, Tinne Hoff (Redaktør); Schorcht, Sebastian (Redaktør); Tzanakis, Constantinos (Redaktør).

    Springer, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Inquiry reflective learning environments and the use of the history of artifacts as a resource in mathematics education. / Johansen, Mikkel Willum; Kjeldsen, Tinne Hoff.

    Mathematics, Education and History : Towards a Harmonious Partnership. red. / Kathleen M Clark; Tinne Hoff Kjeldsen; Sebastian Schorcht; Constantinos Tzanakis. Springer, 2018. s. 27-42.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Creating inquiry-reflective learning environments in mathematics through history and original sources. / Kjeldsen, Tinne Hoff.

    Circulation: mathématiques, historie, enseignement. red. / Jérôme Auvinet; Guillaume Moussard; Xavier Saint Raymond. PULIM Presses universitaires de Limoges, 2018. s. 13-29.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Findes der skønhed i leksikografi? / Kjeldsen, Tinne Hoff; Pálfi, Loránd-Levente ; Wolgast, Karin.

    I: Fund og Forskning i Det Kongelige Biblioteks Samlinger, Bind 57, 2018, s. 221-239.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Integrating History and Epistemology of Mathematics in Mathematics Education. / Kjeldsen, Tinne Hoff; Clark, Kathleen; Schorcht, Sebastian; Tzanakis, Constantinos.

    Mathematics, Education and History: Towards a Harmonius Partnership. red. / Tinne Hoff Kjeldsen; Kathleen M. Clark; Sebastian Schorcht; Constantinos Tzanakis. Springer, 2018. s. 1-23.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  11. Ikke-udgivet

    The History of Artifacts as a Ressource in Mathematics Education. / Kjeldsen, Tinne Hoff; Johansen, Mikkel Willum.

    2018. Paper præsenteret ved 13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Tyskland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  12. 2017
  13. Udgivet

    Being a Female Mathematician in the 20th century seen through the eyes of four Danes. / Fajstrup, Lisbeth; Kjeldsen, Tinne Hoff; Gjerløff, Anne Katrine.

    I: Oberwolfach Reports, Bind 2017, Nr. 2, 2017, s. 99-102.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelForskning

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...15 Næste

ID: 40937860