Niels Grønbæk

Niels Grønbæk

Professor emeritus

Medlem af:


    1. 1998
    2. Udgivet

      Some concepts from group cohomology in the Banach algebra context

      Grønbæk, Niels, 1998, Banach algebras '97. Proceedings of the 13th International Conference on Banach algebras. Berlin-New York: De Gruyter, s. 205-222

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    3. Udgivet

      Various notions of amenability, a survey of problems

      Grønbæk, Niels, 1998, Banach algebras '97. Proceedings of the 13th International Conference on Banach algebras. Berlin-New York: De Gruyter, s. 535-547

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    4. 2003
    5. Udgivet

      Competencies, version ground floor

      Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2003, If reform of science education is the answer- what were the questions?. s. 37-50

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

    6. 2004
    7. Udgivet

      Self-induced Banach algebras

      Grønbæk, Niels, 2004, Self-induced Banach algebras. 363 udg. American Mathematical Society, s. 15

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    8. 2005
    9. Udgivet

      En ny ramme om studier og eksamen i teoretisk matematik

      Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2005, En ny ramme om studier og eksamen i teoretisk matematik. Trondhjem, Norge: NTNU, s. 8

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    10. Udgivet

      En ny ramme om studier og eksamen i teoretisk matematik

      Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2005, Vurdering i matematikk - hvorfor og hvordan?. Trondheim: Nasjonalt Senter for Matematikk i opplæringen, NTNU, s. 197-204

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

    11. 2009
    12. Udgivet

      Assessment and contract-like relationships in undergraduate mathematics education

      Grønbæk, Niels, Misfeldt, Morten & Winsløw, Carl, 2009, University science and Mathematics Education : Challenges and possibilities. Skovsmose, O., Valero, P. & Christensen, O. (red.). New York: Springer Science+Business Media, s. 85-108 24 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    13. 2011
    14. Udgivet

      Temaopgaver i matematik

      Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, maj 2011, Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer. Christiansen, F. V., Horst, S., Holm, C. & Laursen, K. B. (red.). København, Bind 21. s. 35-47

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

    15. 2015
    16. Udgivet

      Media and milieus for complex numbers: An experiment with Maple based text

      Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2015, CERME9 - Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Krainer, K. & Vondrová, N. (red.). HAL, s. 2131-2137

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    17. 2017
    18. Udgivet

      Challenges in Teaching Praxis When CAS Is Used in Upper Secondary Mathematics

      Grønbæk, Niels, Larsen, C., Bang, H., Weigand, H., Lavicza, Z., Monaghan, J., Heid, M. K., Thomas, M. & Drijvers, P., 2017, Proceedings of the 13th International Congress of Mathematical Education: ICME-13. Kaiser, G. (red.). Springer, s. 661-662 (ICME-13 Monographs).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 Næste

    ID: 11398