9. februar 2016

Åbent Hus for potentielle studerende

Kom hid

Traditionen tro afholder samtlige 21 bacheloruddannelser på SCIENCE et fælles Åbent Hus for gymnasieelever og andre potentielle studerende. Her bliver der mulighed for at møde studerende, se faciliteterne og tale med undervisere.

Åbent Hus 2015

På Nørre Campus er der åbent hus i H.C. Ørsted Instituttets vandrehal og auditorier onsdag den 2. marts. Matematik-standen vil være bemandet med studerende fra alle tre studieretninger fra 13:00 til 17:00. De står klar til at svare på spørgsmål om fag, undervisningsmateriale, studiemiljø, skema – og alt derimellem.

Hvis man har lyst til en mere uforstyrret snak, kan man søge op i lokale A107 fra 13:30, hvor der sidder flere matematikstuderende.

Kl. 14:15 inviterer vi på en times foredrag om matematikstudierne i auditorium 2. Her kan man møde studieleder Ernst Hansen samt forskere og undervisere fra de tre bacheloruddannelser Matematik, Matematik-økonomi og Forsikringsmatematik. Kom i god tid, der bliver hurtig fyldt op i det store auditorium.

På Frederiksberg Campus er der Åbent Hus fredag den 4. marts. Også her fra 13.00-17.00. MATH være til stede med en enkelt eller to studerende, der svarer på spørgsmål.

Se flere fotos fra Åbent Hus