28. september 2015

Bob Pepin, gæste-ph.d.-studerende

Bob Pepin arbejder med sektionen Statistik og Sandsynlighedsregning på Institut for Matematiske fag som gæste-ph.d.-studerende. Han er ved at tage sin ph.d.-grad i stokastisk analyse under vejledning af Anton Thalmaier ved universitetet i Luxembourg.

Bob har en kandidatgrad i elektroteknologi fra Supélec i Paris og en Master of Research (MREs) i syntetisk biologi fra Imperial College London.

Bob arbejder inden for stokastiske analyse; han er interesseret i metastabilitet, to-skala processer, tidsvending, Markov processer og funktionelle uligheder. Han studerer stokastiske processer forbundet med molekylær dynamik med fokus på Temperature-Accelerated Molecular Dynamics og Transition Path Theory.

Du kan finde Bob i kontor 04.3.21.