14. marts 2013

Katja Thorseth administrationschef

Katja ThorsetKatja Thorseth er pr. 1. januar forfremmet til administrationschef på Institut for Matematiske Fag. Forfremmelsen sker som en del af den generelle administrative re-organisering på SCIENCE, hvor alle institutter skal have en kompetent administrationschef på højt niveau.

Katja indgår sammen med institutleder Erik Kjær Pedersen og de to viceinstitutledere i instituttets ledelse og har desuden den faglige og daglige ledelse af TAP'erne. Derudover er hun formand for instituttets kommunikationsudvalg, samt koordinator for studieintroduktionen på instituttets tre uddannelser.

Katja har en bachelorgrad i matematik fra instituttet og en sociologisk kandidatgrad i politisk kommunikation og ledelse fra CBS, hvilket tilsammen giver hende rigtigt gode kvalifikationer til at varetage stillingen.