Matematik B: Regningen skal betales

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

Standard

Matematik B: Regningen skal betales. / Grønbæk, Niels; Winsløw, Carl; Jessen, Britta Eyrich.

I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, Bind 2019, Nr. 3, 05.09.2019.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

Harvard

Grønbæk, N, Winsløw, C & Jessen, BE 2019, 'Matematik B: Regningen skal betales', MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, bind 2019, nr. 3.

APA

Grønbæk, N., Winsløw, C., & Jessen, B. E. (2019). Matematik B: Regningen skal betales. MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, 2019(3).

Vancouver

Grønbæk N, Winsløw C, Jessen BE. Matematik B: Regningen skal betales. MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019 sep. 5;2019(3).

Author

Grønbæk, Niels ; Winsløw, Carl ; Jessen, Britta Eyrich. / Matematik B: Regningen skal betales. I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019 ; Bind 2019, Nr. 3.

Bibtex

@article{417384ef73fb4cccae0927119fccfde6,
title = "Matematik B: Regningen skal betales",
abstract = "Hvad gik galt ved sommereksamen 2019 p{\aa} det gymnasiale B-niveau i matematik? Var kravene for h{\o}je, eller havde eleverne l{\ae}rt for lidt? Hvad skal der g{\o}res fremadrettet? Vi ser p{\aa} disse sp{\o}rgsm{\aa}l p{\aa} baggrund af Matematikudredningens og Matematikkommissionens anbefalinger, s{\ae}rlig de som (endnu) ikke er fulgt",
author = "Niels Gr{\o}nb{\ae}k and Carl Winsl{\o}w and Jessen, {Britta Eyrich}",
year = "2019",
month = sep,
day = "5",
language = "Dansk",
volume = "2019",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Matematik B: Regningen skal betales

AU - Grønbæk, Niels

AU - Winsløw, Carl

AU - Jessen, Britta Eyrich

PY - 2019/9/5

Y1 - 2019/9/5

N2 - Hvad gik galt ved sommereksamen 2019 på det gymnasiale B-niveau i matematik? Var kravene for høje, eller havde eleverne lært for lidt? Hvad skal der gøres fremadrettet? Vi ser på disse spørgsmål på baggrund af Matematikudredningens og Matematikkommissionens anbefalinger, særlig de som (endnu) ikke er fulgt

AB - Hvad gik galt ved sommereksamen 2019 på det gymnasiale B-niveau i matematik? Var kravene for høje, eller havde eleverne lært for lidt? Hvad skal der gøres fremadrettet? Vi ser på disse spørgsmål på baggrund af Matematikudredningens og Matematikkommissionens anbefalinger, særlig de som (endnu) ikke er fulgt

M3 - Kommentar/debat

VL - 2019

JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

SN - 1604-8628

IS - 3

ER -

ID: 232916193