Niels Grønbæk

Niels Grønbæk

Professor emeritus

Medlem af:


    1. 2017
    2. Udgivet

      Matematik - et fag på anfordring

      Grønbæk, Niels, aug. 2017, I: MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2017-3, s. 80-83

      Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskning

    3. Udgivet

      Matematik-krise: Lærer-uddannelse skal styrkes

      Grønbæk, Niels, 26 jan. 2017, I: Berlingske Tidende. 26. januar, 1 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

    4. Udgivet

      Challenges in Teaching Praxis When CAS Is Used in Upper Secondary Mathematics

      Grønbæk, Niels, Larsen, C., Bang, H., Weigand, H., Lavicza, Z., Monaghan, J., Heid, M. K., Thomas, M. & Drijvers, P., 2017, Proceedings of the 13th International Congress of Mathematical Education: ICME-13. Kaiser, G. (red.). Springer, s. 661-662 (ICME-13 Monographs).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Coaching and engaging. Developing teaching with CAS in High School

      Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 2017. 2 s.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

    6. Udgivet

      Matematikkommissionen - afrapportering

      Grønbæk, Niels, Rasmussen, A., Skott, C. K. S., Bang-Jensen, J. B., Fajstrup, L., Schou, M. H., Christensen, M., Lumholt, M., Kjærup, R., Jørgensen, Solvejg, Hansen, S. L. & Markvorsen, S., 2017, Undervisningsministeriet. 47 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

    7. Udgivet

      Out- and insourcing, an analysis model for use of instrumented techniques

      Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 2017, Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Dooley, T. & Gueudet, G. (red.). Dublin: DCU Institute of Education and ERME, 8 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

    8. Udgivet

      Task Design for Students’ Work with Basic Theory in Analysis: The Cases of Multidimensional Differentiability and Curve Integrals

      Gravesen, K. F., Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2017, I: International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education. 3, 1, s. 9-33 25 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    ID: 11398