Niels Grønbæk

Niels Grønbæk

Professor emeritus


  1. 2020
  2. Udgivet

    Efteruddannelse i CAS – erfaringer fra fire år med CMU

    Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 5 dec. 2020, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2020, 4, s. 26-45

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  3. 2019
  4. Udgivet

    Teachers’ choices of digital approaches to upper secondary calculus

    Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 2019, Calculus in upper secondary and beginning university mathematics - Conference proceedings. Monaghan, J., Nardi, E. & Dreyfus, T. (red.). Kristianssand, Norway: MatRIC, s. 67-70

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  5. 2018
  6. Udgivet

    Proceedings of the Fifth ERME TOPIC CONFERENCE (ETC 5) on Mathematics Education in the Digital Age (MEDA), 5-7 September 2018, Copenhagen, Denmark

    Weigand, H. (red.), Clark-Wilson, A. (red.), Donevska-Todorova, A. (red.), Faggiano, E. (red.), Grønbæk, Niels (red.) & Trgalova, J. (red.), 2018, University of Copenhagen. 329 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologifagfællebedømt

  7. 2017
  8. Udgivet

    Matematik - et fag på anfordring

    Grønbæk, Niels, aug. 2017, I: MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2017-3, s. 80-83

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debat

  9. Udgivet

    Challenges in Teaching Praxis When CAS Is Used in Upper Secondary Mathematics

    Grønbæk, Niels, Larsen, C., Bang, H., Weigand, H., Lavicza, Z., Monaghan, J., Heid, M. K., Thomas, M. & Drijvers, P., 2017, Proceedings of the 13th International Congress of Mathematical Education: ICME-13. Kaiser, G. (red.). Springer, s. 661-662 (ICME-13 Monographs).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Coaching and engaging. Developing teaching with CAS in High School

    Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 2017. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  11. Udgivet

    Out- and insourcing, an analysis model for use of instrumented techniques

    Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., 2017, Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Dooley, T. & Gueudet, G. (red.). Dublin: DCU Institute of Education and ERME, 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

  12. Udgivet

    Task Design for Students’ Work with Basic Theory in Analysis: The Cases of Multidimensional Differentiability and Curve Integrals

    Gravesen, K. F., Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2017, I: International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education. 3, 1, s. 9-33 25 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  13. 2016
  14. Udgivet

    Lifting Problems for Normed Spaces

    Grønbæk, Niels, 2016, I: Annals of Functional Analysis. 7, 1, s. 118-126.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  15. 2015
  16. Udgivet

    Hvem skal samle handsken op?

    Bang, H. P., Grønbæk, Niels & Larsen, C. R., jun. 2015, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2015, 2, s. 85-89

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 11398